Datum objave: 22. siječnja 2025.
Kategorija: Vijesti

Hoće li stariji ostati sami i nezaštićeni?

Učenici 3.a, 4.a  i  4.b razreda s nastavnicama Ivanom Miočić, Jelenom Gulan i Sonjom Šare prisustvovali su  predavanju dr. sc. Sanje Klempić Bogadi „Demografsko starenje u Hrvatskoj: hoće li stariji ostati sami i nezaštićeni?“ Demografsko starenje jedan je od glavnih izazova s kojima se europske države moraju suočiti kroz odgovarajuće javne politike. Prema podacima popisa stanovništva 2021., u Hrvatskoj je gotovo svaka četvrta osoba stara 65 ili više godina, a prema relevantnim projekcijama, njihov udio će se i dalje povećavati. Ekonomske i društvene promjene, posebice promjene unutar obitelji, ali i u stavu pojedinca i društva prema starenju zahtijevaju nove pristupe u planiranju kako bi se zadovoljile potrebe starijih osoba kroz razvoj usluga usmjerenih na omogućavanje da se stari u vlastitom domu, ali i bolja organizacija i povećanje smještajnih kapaciteta u ustanovama za starije kojima je ovakav oblik srbi potreban. Na predavanju su se prezentirali   glavni izazovi s kojima se suočava starija populacija u Hrvatskoj, uključujući nepovoljnu financijsku situaciju, problemi  vezani uz različite oblike skrbi, usamljenost i nizak stupanj uključenosti sa svojim znanjem i sposobnostima u različite aspekte svakodnevnog života.

Pročitajte još

BLOOPERSI  I „ČRIZB“ U 4. A RAZREDU

BLOOPERSI  I „ČRIZB“ U 4. A RAZREDU

Dana 23. svibnja 2025. godine, u Medicinskoj školi Ante Kuzmanića, učenici 4.A razreda zajedno sa svojom razrednicom, profesoricom Sonjom Šare, predstavili su zabavan i nesvakidašnji prikaz – kompilaciju bloopersa, odnosno neuspjelih, ali simpatičnih i duhovitih scena...

POZIV NA PREDAVANJE O ERASMUS+ PROGRAMU

POZIV NA PREDAVANJE O ERASMUS+ PROGRAMU

Dragi učenici, pozivamo vas na informativno predavanje o Erasmus+ programu mobilnosti učenika, koje će se održati 28.svibnja u 18:30h, učionica računalstva. Predavanje je namijenjeno učenicima Medicinske škole Ante Kuzmanića Zadar koji u školskoj godini 2024./2025....

Skip to content